logo

Na osnovu Zakona o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije privredno društvo RBJ GROUP DOO ,Niš,opština Medijana, ulica Cara Dušana 54, lokal L-16, matični broj: 22053019, PIB: 114662429, dana 15.10.2024.godine, usvaja sledeći dokument:

PRAVILA PRIVATNOSTI I OPŠTI USLOVI PRUŽANJA USLUGA

1. UVOD

Ovim Pravilima privatnosti i opštim uslovima pružanja usluga (dalje u tekstu: Pravila) Vas informišemo o tome koji lični podaci se prikupljaju putem Veb sajta od strane privrednog društva RBJ GROUP DOO Niš, opština Medijana, ulica Cara Dušana 54, lokal L-16 , matični broj: 22053019, PIB: 114662429 (dalje: Partner banke), koja je svrha i osnov njihove obrade, dužina čuvanja podataka, pouke o Vašim pravima, procedure u slučaju incidenata, kao i Vaša saglasnost da Partner banke može prikupljati, obrađivati i čuvati Vaše lične podatke, kako je dalje u tekstu propisano.

Prihvatom ovih Pravila iskazujete i pristanak na obradu podataka o ličnosti od strane Partnera banke, na način i pod uslovima kako je dalje u tekstu regulisano.

Prihvatom ovih Pravila, prihvatate Pravila koja se odnose pružanje Usluge od strane Partnera banke, i saglasni ste da stupate u pravni odnos sa Partnerom banke koji pruža Usluge, sa svim pravnim posledicama koje taj pravni odnos proizvodi, a sve kako je ovim Pravilima propisano.

Partner banke prilikom pružanja Usluga koristi Vaše podatke u skladu sa ovim Pravilima i obavezuje se da će čuvati Vašu privatnost, da će prikupljati samo Vaše neophodne, osnovne podatke, odnosno podatke neophodne za poslovanje, ispunjavanje ugovorenih obaveza, informisanje, u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne Usluge.

Korišćenjem Usluga, izjavljujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ova Pravila, odnosno da ste dali PRISTANAK na prikupljanje, obradu i dužinu čuvanja podataka, a sve na način kako je ovim Pravilima propisano.

Pravila koja se odnose na zaštitu podataka o ličnosti su sačinjena u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije, a na sve što nije regulisano Pravilima privatnosti primenjivaće se odredbe Zakona o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije.

2. TERMINI U PRAVILIMA

Termini koji su korišćeni u ovim Pravilima imaju sledeća značenja:

PARTNER BANKE – privredno društvo RBJ GROUP DOO, koje obrađuje podatke o ličnosti u svojstvu rukovaoca;

USLUGA – Posredovanje između fizičkih lica – rezidenata Republike Srbije i Banke sa kojim Partner ima potpisan ugovor o posredovanju, koje podrazumeva i pružanje pomoći fizičkim licima-rezidentima Republike Srbije, a sve u cilju zaključenja ugovora sa Bankom, i to ugovora o stambenom kreditu i/ili ugovora o gotovinskom kreditu i/ili biranja drugih finansijskih proizvoda Banke (u prethodnom i daljem tekstu: Usluge / Usluga);

BANKA – Banka koja je primalac podataka o ličnosti Klijenata i čiju obradu podataka o ličnosti može vršiti u svojstvu zajedničkog rukovaoca sa Partnerom banke ili samostalno, a sa kojom Partner ima prethodno zaključen ugovor o poslovnoj saradnji, a u svrhe vršenja Usluga (u prethodnom i daljem tekstu: Banka/Zajednički rukovalac);

POSREDNIK/AGENT– lice koje je zaključilo Ugovor o posredovanju sa Partnerom banke, a koje nastoji da pronađe i dovede u vezu Klijenta sa Bankom (u daljem tekstu: Posrednik/Zajednički rukovalac);

KLIJENT/VI – fizičko lice koje je rezident Republike Srbije, a koje je pokazalo interesovanje za finansijske usluge koje pruža Banka, konkretno otvaranje tekućeg računa, podnošenje zahteva za gotovinski kredit , podnošenje zahteva za auto kredit, zahteva za stambeni kredit, podnošenje zahteva za refinansiranje stambenog kredita i zahteva za dodatni keš kredit (u daljem tekstu: Klijent/Vi);

UGOVOR O POSREDOVANJU – Ugovor koji zaključuju Banka i Partner banke, a sve u svrhe dovođenja u vezu Klijenta sa Bankom i pružanja informacija o uslugama koje on nudi (u daljem tekstu: Ugovor o posredovanju);

PODATAK O LIČNOSTI je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta;

ZAKON – Zakon o zaštiti podataka o ličnosti Republike Srbije (Službeni glasnik RS broj 87 od 13. novembra 2018) (u daljem tekstu: Zakon);

GDPR – Opšta uredba o zaštiti podataka Evropske Unije (2016/679);

PRISTANAK je svako dobrovoljno, određeno, informisano i nedvosmisleno izražavanje volje Klijenta, kojim on izjavom ili jasnom potvrdnom radnjom, daje pristanak za obradu podataka o ličnosti koji se na njega odnose;

OBRADA PODATAKA O LIČNOSTI je svaka radnja ili skup radnji koje se vrše automatizovano ili neautomatizovano sa podacima o ličnosti Klijenata, kao što su prikupljanje, beleženje, razvrstavanje, grupisanje, odnosno strukturisanje, pohranjivanje, upodobljavanje ili menjanje, otkrivanje, uvid, upotreba, otkrivanje prenosom, odnosno dostavljanje, umnožavanje, širenje ili na drugi način činjenje dostupnim, upoređivanje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje;

OBRAĐIVAČ je fizičko ili pravno lice, angažovano od strane Partnera banke da u njegovo ime i za njegov račun obrađuje podatke o ličnosti Klijenata;

TREĆE LICE je fizičko ili pravno lice, odnosno organ vlasti, koji nije Klijent, Partner banke ili Obrađivač, kao ni lice koje je ovlašćeno da obrađuje podatke o ličnosti pod neposrednim nadzorom Partnera banke ili Obrađivača;

ZAJEDNIČKI RUKOVAOCI – su: Partner banke i Posrednik, kao i Partner banke i Banka, a koji zajednički određuju svrhu i način obrade podataka o ličnosti Klijenata, kao i odgovornost svakog od njih za poštovanje obaveza propisanih Zakonom, a posebno obaveza u pogledu ostvarivanja prava Klijenata;

NADLEŽNI ORGANI su organi vlasti koji su nadležni za sprečavanje, istragu i otkrivanje krivičnih dela, kao i gonjenje učinilaca krivičnih dela ili izvršenje krivičnih sankcija, uključujući i zaštitu i sprečavanje pretnji javnoj i nacionalnoj bezbednosti, kao i pravno lice koje je za vršenje prethodno nabrojanih poslova ovlašćeno zakonom;

POVERENIK ili NADZORNI ORGAN je nezavisan i samostalan organ vlasti ustanovljen na osnovu Zakona, koji je nadležan za nadzor nad sprovođenjem Zakona i obavljanje drugih poslova propisanih Zakonom;

WEB-SAJT – internet stranica www.kredit.co.rs koja je u vlasništvu i pod kontrolom Partnera banke, a putem koje se prikupljaju određeni podaci o ličnosti Klijenata u cilju pružanja Usluga;

KONTAKTIRAJTE NAS – kontakt forma u okviru web sajta u okviru koje Klijenti unose svoje podatke o ličnosti, a u cilju omogućavanja pružanja Usluge i slanja upita Partneru banke;

3. PODACI KOJE OD VAS PRIKUPLJAMO I OBRAĐUJEMO

Partner banke prikuplja i obrađuje Vaše podatke u cilju ispunjavanja prava i obaveza u vezi sa korišćenjem Usluga, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza, i razloga unapređenja, efikasnijeg i zakonitog rada, kao i na osnovu Vašeg izričitog pristanka. Partner banke prikuplja i obrađuje neki od sledećih Vaših podataka, odnosno sledeće podatke Klijenata:

  • ime i prezime;
  • datum rođenja;
  • kontakt telefon;
  • vrsta kredita (gotovinski/stambeni kredit) ili drugog proizvoda Banke za koji je Klijent zainteresovan;
  • naziv filijale za koju je Klijent zainteresovan;
  • iznos kredita;
  • informacija o zaposlenju;
  • status realizovanog kredita;
  • visina realizovanog kredita;
  • datum realizacije kredita.

U cilju unapređenja/omogućavanja usluge na web sajtu Partnera banke i poboljšanja iskustva Klijenata prilikom pregledanja sajta, web-sajt prikuplja podatke od Vašeg internet pretraživača odnosno Cookies (Kolačići).

Podaci o vrsti konkretnog kolačića, nazivu, snabdevaču, svrsi prikupljanja, kao i vrsti i vremenu čuvanja podataka i drugi podaci koji bi mogli biti od značaja za čuvanje podataka koji su prikupljeni od Vašeg internet pretraživača kod Partnera banke mogu se naći na adresi:

www.kredit.co.rs

4. VAŠA PRAVA KOJA IMATE NA OSNOVU ZAŠTITE PODATAKA O LIČNOSTI

Pravo da budute informisani i pravo da pristupate informacijama

Partner banke je u obavezi da na sažet, transparentan, razumljiv i lako dostupan način, korišćenjem jasnih i jednostavnih reči, na Vaš zahtev, pruži informacije u vezi sa obradom Vaših podataka o ličnosti, a sve u skladu sa zakonom.

Pravo da se Vaši podaci o ličnosti isprave i dopune

Imate pravo da se Vaši netačni podaci o ličnosti isprave od strane Partnera banke ukoliko je moguće bez odlaganja. U zavisnosti od svrhe obrade, imate pravo da svoje nepotpune podatke o ličnosti dopunite, što uključuje i davanje Vaše dodatne izjave.

Ukoliko je moguće ispravku možete izvršiti korekcijom, brisanjem i unosom drugačijih podataka. U suprotnom, ukoliko ne možete ispravku da izvršite sami, možete od Finansijskog savetnika da zahtevate ispravku.

Pravo da zahtevate brisanje Vaših podataka

Ukoliko su ispunjeni zakonski uslovi, Partner banke je dužan da na Vaš zahtev bez nepotrebnog odlaganja izbriše lične podatke navedene u odeljku 3 . Partner banke je dužan da bez nepotrebnog odlaganja Vaše podatke izbriše u sledećim slučajevima:

Vaši podaci o ličnosti više nisu neophodni za ostavrivanje svrhe zbog koje su prikupljeni ili na drugi način obrađivani od strane Partnera banke;

ukoliko ste opozvali pristanak na osnovu kojeg se obrada vršila, a ne postoji drugi pravni osnov za obradu Vaših podataka o ličnosti;

ukoliko ste podneli prigovor na obradu u skladu sa Zakonom, a nema drugog pravnog osnova za obradu koji pretežu nad legitimnim interesom, pravom ili slobodom lica na koje se podaci odnose;

ukoliko su Vaši podaci o ličnosti nezakonito obrađivani;

ukoliko Vaši podaci o ličnosti moraju biti izbrisani u cilju izvršenja zakonskih obaveza Partnera banke;

Pravo da tražite ograničavanja obrade

Imate pravo da od Partnera banke tražite ograničavanje obrade podataka koji se na njih odnose, ukoliko:

osporavate tačnost Vaših podataka o ličnosti, u roku koji omogućava Partneru banke proveru tačnosti Vaših podataka o ličnosti;

je obrada nezakonita, a protivite se brisanju Vaših podataka o ličnosti i umesto brisanja zahtevate ograničenje upotrebe istih;

Partneru banke više nisu potrebni Vaši podaci o ličnosti za ostvarivanje svrhe obrade, ali ste ih zatražili u cilju podnošenja, ostvarivanja ili odbrane pravnog zahteva;

ste podneli prigovor na obradu, a u toku je procenjivanje da li pravni osvnov za obradu od strane Partnera banke preteže nad Vašim interesima.

Ako je obrada Vaših podataka o ličnosti ograničena, Partner banke je dužan da Vas informiše o prestanku ograničenja, pre nego što ograničenje prestane da važi.

Pravo da podnesete prigovor

Ako smatrate da je to opravndano u odnosu na posebnu situaciju u kojoj se nalazite, imate pravo da u svakom trenutku podnesete Partneru banke prigovor na obradu Vaših podataka o ličnosti koja se vrši na osnovu legitimnog interesa Partnera banke.

Partner banke je dužan da prekine sa obradom Vaših podataka o ličnosti za čiju ste obradu prethodno podneli prigovor, osim ukoliko postoje zakonski razlozi za obradu koji pretežu nad Vašim interesima, pravima ili slobodama ili su u vezi sa podnošenjem, ostvarivanjem ili odbranom pravnog zahteva. Pravo na prigovor se može ostvariti samo u odnosu na obrade koje se zasnivaju na prestanku ili legitimnom interesu kao osnovu. Imate pravo da ne budete predmet odluke koja je bazirana isključivo na automatskoj obradi, uključujući profilisanje, što proizvodi prave posledice ili utiče na Vas u velikoj primeni.

Pravo na prenos podataka o ličnosti

Ukoliko je to moguće, imate pravo da Vaše podatke o ličnosti koje ste prethodno dostavili Rukovaocu primite od Rukovaoca u strukturisanom, uobičajeno korišćenom i elektronski čitljivom obliku i imate pravo da ove podatke prenesete drugom Rukovaocu bez ometanja od strane Rukovaoca kojem su ti podaci dostavljeni, ukoliko su kumulativno ispunjeni sledeći uslovi: ukoliko je obrada zasnovana na pristanku/izvršenju ugovorne obaveze i ukoliko se obrada vrši automatizovano. Takođe, imate pravo da Vaše podatke o ličnosti neposredno prenosite drugom rukovaocu podataka bez ometanja od strane rukovaoca kojem su ti podaci prethodno dostavljeni, kao i da Vaši podaci budu neposredno preneti drugom rukovaocu od strane rukovaoca kojem su podaci prethodno dostavljeni, ako je tehnički izvodljivo.

Postupanje po zahtevu

Na Vaš zahtev, Partner banke mora odgovoriti u roku od 30 dana, s tim što taj rok može biti produžen za još 60 dana ako je to neophodno, uzimajući u obzir složenost i broj zahteva. O produženju roka i razlozima za to produženje Rukovalac je dužan da Vas obavesti u roku od 30 dana od dana prijema Vašeg zahteva, a ako ste podneli zahtev elektronskim putem, informacija Vam se mora pružiti elektronskim putem ukoliko je to moguće.

5. SVRHA I OSNOV OBRADE VAŠIH PODATAKA

Vaše podatke koji su navedeni u odeljku 3, Partner banke obrađuje na osnovu:

izvršenja ugovornih obaveza nastalih iz ugovornog odnosa između Partnera banke i Banke, u smislu člana 12, stav 1, tačka 2 Zakona;

Vašeg pristanka, koji je istaknut samim prihvatom ovih Pravila, a koji podrazumeva Vašu izričitu saglasnost da se Vaši podaci obrađuju u svrhu započinjanja pregovora i procedure u vezi sa dobijanjem stambenog/gotovinskog kredita, refinansiranju stambenog kredita ili nekog drugog finansijskog proizvoda Banke, u smislu člana 12, stav 1, tačka 1 Zakona.

Obradu Vaših podataka o ličnosti navedenih u odeljku 3 Partner banke vrši u sledeće svrhe:

stupanja u kontakt sa Vama radi zakazivanja termina konsultacija kod Banke u vezi sa dobijanjem stambenog/gotovinskog kredita, refinansiranju stambenog kredita ili nekog drugog finansijskog proizvoda Banke (Vaš kontakt telefon);

pružanja pomoći i informacija o uslugama davanja stambenih/gotovinskih kredita ili drugih finansijskih proizvoda koje nudi Banka;

u svrhe poboljšanja i unapređenja usluga na Veb-sajtu i korisničkog iskustva (podaci prikupljeni od Vašeg internet pretraživača)

u druge svrhe za koje je dat Vaš pristanak, osim ukoliko je pristanak povučen u skladu sa Zakonom i ovim Pravilima;

u druge svrhe u skladu sa Zakonom.

Pravni osnov i svrha obrade za svaku kategoriju podataka ponaosob navedeni su u evidenciji radnji obrade koju Partner banke vodi u skladu sa obavezama propisanim Zakonom.

Obrada u druge svrhe

Ako obrada u svrhu koja je različita od svrhe za koju su podaci prikupljeni nije zasnovana na zakonu ili na Vašem pristanku, Partner banke, uz poštovanje adekvatnih bezbednosnih mera, vrši procenu da li je ta druga svrha obrade u skladu sa svrhom obrade za koju su podaci prikupljeni, pri čemu posebno uzima u obzir:

da li postoji veza između svrhe za koju su podaci prikupljeni i druge svrhe nameravane obrade;

okolnosti u kojima su podaci prikupljeni, uključujući i odnos između Vas i Partnera banke ;

prirodu podataka;

moguće posledice dalje obrade za Vas.

6. VAŠ PRISTANAK NA OBRADU I OPOZIV PRISTANKA

Vaš pristanak na obradu izražava se prihvatom ovih Pravila preko ovog web sajta, pri čemu se pre samog prihvata jasno i nedvosmisleno ukazuje da se aktivnom radnjom Vašeg obeležavanja polja na internet stranici (check box) daje pritanak na obradu Vaših podataka o ličnosti u svrhu pružanja Usluge na način kako je Pravilima objašnjeno, kao i da se pristanak u svakom trenutku može povući sa dejstvom povlačenja ubuduće.

Pristanak na obradu Vaših podataka o ličnosti dat Partneru banke odnosi se na obradu podataka u skladu sa ovim pravilima u cilju realizacije Vašeg zahteva da se podaci proslede Banci koja je kao takva primalac i samostalni rukovalac Vaših podataka o ličnosti.

Davanjem pristanka na obradu Vaših podataka o ličnosti Vi istovremeno zahtevate da se Vaši podaci o ličnosti proslede Banci u cilju pružanja Usluge.

Vaš pristanak se smatra dobrovoljnim, jer bez obrade za koju se Vaš pristanak traži, Partner banke nije u mogućnosti da pruži Uslugu u skladu sa ovim Pravilima.

Opoziv pristanka na obradu prema Partneru banke

U svakom trenutku imate pravo da opozovete Vaš pristanak dat Partneru banke, i to slanjem obaveštenja o povlačenju pristanka na e-mail adresu Partnera banke info@kredit.co.rs koji opoziv važi i za Banku u svojstvu zajedničkog rukovaoca, odnosno ima dejstvo i prema Partnerima kao zajedničkim rukovaocima.

Opoziv možete istaći pismenim putem, odnosno slanjem elektronske poruke na prethodno navedenu e-mail adresu. Bez obzira da li je pristanak dat usmeno ili pismeno, isti i ne utiče na dopuštenost obrade koja je vršena na osnovu pristanka pre opoziva. Pre davanja pristanka, Partner banke će Vas obavestiti o pravu na opoziv, kao i dejstvu opoziva. Opozivanje pristanka mora biti jednostavno, kao i davanje pristanka.

Mogućnost da opozovete Vaš pristanak koji ste dali Banci ostvarujete u skladu sa propisanim Obaveštenjem o obradi odnosno tekstu Pristanka Banke.

7. SKLADIŠTENJE VAŠIH PODATAKA O LIČNOSTI

Vaši podaci o ličnosti koji su dobijeni od web sajta se skladište u elektronskoj formi na serveru kompanije ZOHO i obezbeđeni su SSL sertifikatom, a pristup bazi podataka koja se nalazi na prethodno pomenutom serveru ima Partner banke.

Vaši podaci o ličnosti koji su navedeni u odeljku 3 skladište se u elektronskoj formi na mail serveru kompanije ZOHO koji je obezbeđen enkripcijom visokog stepena zaštine i SSL sertifikatom. Računar sa kojeg Partner banke pristupa predmetnim podacima je obezbeđen antivirusnom zaštitom i pristupnim šiframa.

U slučaju promene navedenih lokacija u ovom odeljku za skladištenja podataka Partner banke će izvršiti izmenu i dopunu Pravila i istaći izmenjenu i dopunjenu verziju na web sajtu.

8. BEZBEDNOST VAŠIH PODATAKA

Prilikom procene potrebnog nivoa uspostavljene bezbednosti podataka o ličnosti Partner banke uzima u obzir i prati nivo tehnoloških dostignuća kao i troškove njihove primene, zatim prirodu, obim, okolnosti i svrhu obrade podataka i na osnovu tih parametara procenjuje verovatnoću nastupanja rizika, odnosno potencijalnog nivoa rizika za Vaša prava i slobode. Partner banke se sve vreme stara o omogućavanju bezbedne obrade Vaših podataka sprovodeći odgovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere kako bi se dostigao potreban nivo organizacije u odnosu na rizik, kao što je primena SSL sertifikata u cilju bezbedne razmene unetih podataka preko web sajta. Prilikom slanja podataka Banci ili Posredniku, Partner banke je dužan da obezbedi siguran komunikacioni kanal kojim podaci putuju, kao i da se uveri da su podaci sigurno skladišteni uz obezbebeđene adekvatne sigurnosne standarde. Svi Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo licima koje Partner banke angažuje, a kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla, a Partner banke je odgovoran za poštovanje načela zaštite privatnosti, u skladu sa Pravilnikom. Posredniku i Partneru banke je zabranjeno da lične podatke koje proizvoljno predočite Posredniku prilikom razgovora o ponudi Banke, odaju u bilo kojoj formi trećoj strani, osim ako je to nadležni državni organ ili Banka.

9. POSTUPAK U SLUČAJU UGROŽENOSTI ZAŠTITE PODATAKA

Ukoliko dođe do ugroženosti Vaših podataka koji su navedeni u odeljku 3, bezbednosti iz odeljka 8, Partner banke će preduzeti sve neophodne mere obaveštavanja i zaštite predviđene Zakonom, uključujući obaveštavanje nadležnog Nadzornog organa, kao i Vas ukoliko su ispunjeni uslovi iz Pravila i Zakona. Partner banke će prilikom određivanja načina obrade, kao i u toku obrade biti dužan da:

primeni odgovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere;

obezbediti primenu neophodnih mehanizama zaštite u toku obrade, kako bi se ipunili uslovi za obradu porpisani Zakonom i zaštitila Vaša prava i slobode;

obezbedi da se bez učešća fizičkog lica podaci o ličnosti ne mogu učiniti dostupnim neograničenom broju fizičkih lica.

U slučaju povrede podataka Partner banke je dužan da o povredi prava na zaštitu podataka o ličnosti koja može da proizvede rizik po Vaša prava obavesti Nadzorni organ bez nepotrebnog odlaganja, ili najkasnije u roku od 72 časa od saznanja za povredu. U slučaju nepostupanja u predmetnom roku Partner banke će obrazložiti razloge za kašnjenje. U slučaju povrede prava na zaštitu podataka o ličnosti, Partner banke je dužan da Vas obavesti o povredi podataka o ličnosti koja može da proizvede rizik po prava i slobode.

10. PRISTUP PODACIMA OD STRANE PRIMALACA PODATAKA / OBRAĐIVAČA PODATAKA O LIČNOSTI

Partner banke je ovlašćen da za potrebe ispunjavanja obaveza u vezi sa pružanjem Usluga i zakonskim obavezama, angažuje obrađivače koji su naznačeni u ovom članu, a za čiji rad i rezultate odgovara u skladu sa Zakonom, kao i da otkriva podatke o ličnosti primaocima podataka u skladu sa Zakonom i ovim Pravilima. Partner banke garantuje da angažovani Obrađivači primenjuju odogovarajuće tehničke, organizacione i kadrovske mere na način koji obezbeđuje da se obrada vrši u skladu sa odredbama Zakona i da se obezbeđuje zaštita prava lica čiji se podaci obrađuju. Partner banke i Obrađivač mogu zaključiti ugovor o obradi podataka, koji će biti sastavni ili prateći deo osnovnog ugovora, i koji ugovor će između ostalog imati sve potrebne elemente predviđene Zakonom. Obrada od strane obrađivača je uređena ugovorom koji je zaključen, odnosno usvojen u pismenom obliku, a koji obavezuje obrađivača prema Partneru banke i koji uređuje predmet i trajanje obrade, prirodu i svrhu obrade, vrstu podataka o ličnosti i vrsti lica čiji se podaci obrađuju, kao i prava i obaveze Partnera banke. Primaocem podataka se smatra Banka, sa kojiom on ima zaključen ugovor o međusobnoj poslovnoj saradnji, a kojem Partner banke otkriva podatke navedene u odeljku 3, u cilju dovođenja u kontakt Banke sa Klijentom.

Za potrebe ostvarivanja svrhe i realizacije Usluge, Partner banke angažuje sledeće obrađivače za obradu podataka o ličnosti Posrednika:

ELEKTRORAD DOO-GADŽIN HAN

GADŽIN HAN, MILOŠA OBILIĆA BB MB: 06781934 PIB: 100990077

11. ZAJEDNIČKI RUKOVAOCI

Uloga posrednika u zajedničkoj obradi

U ulozi zajedničkih rukovalaca javljaju se Partner banke i Posrednik kada je u pitanju obrada Vaših podataka, a sve u cilju obavljanja Usluga Partnera banke, kao i izvršenja obaveza Posrednika iz Ugovora o posredovanju. Zajednički rukovaoci prikupljaju i obrađuju podatke u svrhe ispunjenja ugovornih obaveza iz prethodno zaključenog Ugovora o posredovanju, a sve u skladu sa odredbama Zakona.

Posrednik je dužan da obradu vrši u skladu sa Zakonom i da obezbeđuje adekvatnu zaštitu Vaših podataka o ličnosti.

Partner banke je sa Posrednikom zaključio Sporazum o zajedničkoj obradi podataka koja čini aneks Ugovora o posredovanju.

Uloga Banke

U ulozi zajedničkih rukovaoca javljaju se i Banke na način kako sledi:

Banka podatke o ličnosti Klijenata može obrađivati u svojstvu sasmostalnog rukovaoca ili zajedničkog rukovaoca, zavisno od ugovora o poslovnoj saradnji između Banke i Partnera banke, kao i načina određivanja svrhe obrade podataka između tih subjekata.

U slučaju drugih – ostalih banaka, iste postupaju u svojstvu zajedničkog rukovaoca i u okviru ugovora o poslovnoj saradnji imaju integrisane i klauzule sa sporazumom o zajedničkoj obradi podataka o ličnosti. U tom smislu zajednički rukovaoci u skladu sa sporazumom o zajedničkoj obradi podataka o ličnosti mogu obrađivati sledeće podatke o ličnosti klijenta:

  • ime i prezime;
  • datum rođenja;
  • mesto prebivališta;
  • broj telefona;
  • e-mail adresu;
  • status, datum realizacije i iznos kredita;
  • status transfera zarade;
  • status kontakta;

12. KOLIKO DUGO SE ČUVAJU VAŠI PODACI I KADA SE BRIŠU

Vaši podaci koji su navedeni u odeljku 3, čuvaju su u skladu sa informacijama koje su dostupne u evidenciji obrade podataka o ličnosti iz odeljka 13, kao posebnom dokumentu koji vodi i ažurira Partner banke.

Vaši podaci se čuvaju onoliko dugo koliko je to potrebno za svrhu za koju se obrađuju, odnosno koliko to zakonska obaveza Partnera banke nalaže.

U slučaju gde je osnov prikupljanja podatka Vaša usmena izričita saglasnost, ovi podaci će se čuvati kod Partnera banke do završetka faze apliciranja i odbijanja, odnosno obrade i realizacije stambenog/gotovinskog kredita ili nekog drugog finansijskog proizvoda koji nudi Banka.

Po isteku zakonske obaveze čuvanja podataka, odnosno postizanja svrhe obrade, podaci se više ne prikupljaju i brišu se.

13. EVIDENCIJE AKTIVNOSTI OBRADE VAŠIH LIČNIH PODATAKA KOD PARTNERA BANKE

Partner banke vodi evidencije radnji obrade Vaših podataka o ličnosti koji su navedeni u odeljku 3 ovih Pravila.Evidencije se pored naziva i poslovnih podataka Partnera banke, sastoje iz sledećih informacija: kategorija lica čiji se podaci obrađuju, kategorija podataka o ličnosti, svrha obrade, trećim licima kojima su podaci otkriveni, dužini čuvanja podataka, opis mera zaštite, formi u kojoj se podaci čuvaju.Prethodno pomenute Evidencije se vode u elektronskom obliku i čuvaju se trajno, u skladu sa Zakonom.Podatak o tome ko od zaposlenih ili na drugi način angažovanih lica kod Finansijskog savetnika ima pristup Vašim podacima o ličnosti i ko je njihov administrator, sadržani su u Evidenciji.

14. POVERENIK / NADZORNI ORGAN

Nadzorni organ za zaštitu podataka o ličnosti u Republici Srbiji je Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Republike Srbije. Organu se možete obratiti na adresi Bulevar kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, Republika Srbija, mejlom na office@poverenik.rs ili telefonom na +381 11 3408 900.Partner banke sarađuje sa Poverenikom u vršenju njegovih ovlašćenja, u skladu sa obavezama propisanim Zakonom.

15. NAŠI KONTAKT PODACI

U slučaju potrebe za tumačenjem odredbi ovih Pravila, ostvarivanja Vaših prava iz člana 3, kao i drugih Zakonom predviđenih pitanja, možete nam se obratiti na sledeće kontakt podatke:

Poslovno ime: RBJ GROUP DOO NIŠ

Adresa: Cara Dušana 54 L-16

E-mail: info@kredit.co.rs

Telefon: +381 60 337 4179

Radno Vreme: Radnim danom: od 09-17h

Subotom: /

Nedeljom: /

16. PRAVO KOJE SE PRIMENJUJE I SUDSKA NADLEŽNOST

Materijalno pravo koje se primenjuje na obradu Vaših podataka o ličnosti, a u vezi sa obradom od strane Partnera banke je pravo Republike Srbije, Zakon o zaštiti podataka o ličnosti.

Za upravne i sudske postupke, mesno su nadležni organi i nadležni sudovi Republike Srbije u skladu sa pozitivnim zakonodavstvom ove države.

U Nišu,

15.10.2024. godine